هلوکاست اسرائیلی_آمریکایی در غزه

جنبش حماس اقدام رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان شهداء الاقصی و آتش‌زدن ده‌ها چادر آوارگان فلسطینی را هلوکاست اسرائیلی با استفاده از سلاح‌های آمریکایی دانست.

به گزارش مشرق، عزت الرشق از رهبران جنبش حماس در واکنش به بمباران شب گذشته بیمارستان شهدای الاقصی در دیر البلح واقع در مرکز نوار غزه، تصریح کرد که یک هولوکاست جدید به سبک نازی‌ها را ارتش صهیونیستی با سلاح‌های آمریکایی و حمایت و پوشش ایجاد شده به دلیل ناتوانی بین‌المللی انجام داد و خیمه های آوارگان بیمارستان شهدای الاقصی در دیرالبلاح را هدف قرار داد.

وی افزود: رژیم اشغالگر کودکان و زنان و سالخوردگان را در چادرها و پناهگاه‌ها به آتش می‌کشد. آیا این جنایتی نیست که جامعه بین‌الملل را برای توقف این نسل‌کشی که یک سال ادامه دارد، به تحرک وادارد؟

این رهبر حماس در ادامه توضیح داد: «ما یقین داریم که جامعه بین‌المللی حرکتی نخواهد کرد و رژیم صهیونیستی از مجازات در امان است، اما از فریاد زدن برای مردم ملت خود خسته نمی‌شویم. اکنون زمان تشدید اقدامات با هرچیزی که می‌توانید است. مهم این است که شما به این صحنه و کشتار برادرانتان عادت نکنید و دشمن فکر نکند که مردم غزه پشتی ندارند!

شب گذشته رژیم صهیونیستی با هدف قراردادن چادرهای آوارگانی که در بیمارستان الاقصی در غزه پناه گرفته‌ بودند، موجب آتش‌گرفتن بیش از ۳۰ چادر و شهادت و مجروحیت ده‌ها فلسطینی شد.

وزارت دفاع مدنی غزه اعلام کرد که هدف قراردادن بیمارستان شهداء الاقصی و پیش از آن مدرسه المفتی ثابت می‌کند که هیچ مکان امنی در غزه وجود ندارد.

پیش‌ازاین در شامگاه یکشنبه، حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به یک مدرسه در اردوگاه آوارگان در همین منطقه به شهادت حداقل ۲۰ نفر از جمله چندین زن و کودک منجر شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • 🔻 IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
    1 0
    مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس